qr kod na stranku

Nezamestnaní mladí, ktorí sa nevzdelávajú NUTS 1 - rok 2021

mapa nezamestnaní mladí, ktorí sa nevzdelávajú v nuts 1
poradiekódregiónhodnotapoznámka
1.NL1NOORD-NEDERLAND4,2
2.SE3Severné Švédsko4,5
3.NL2OOST-NEDERLAND4,7
4.SE1Východné Švédsko4,9
5.NL4ZUID-NEDERLAND5
6.IS0Island5
7.SE2Južné Švédsko5,4
8.NL3WEST-NEDERLAND5,5
9.DECSársko5,6za 2019
10.DEGDurínsko5,7za 2019
11.HU1Kozep-Magyarorszag6
12.DE1Bádensko-Württembersko6
13.BE2Flámsky región6
14.DE2Bavorsko6,1
15.DEDSasko6,3
16.NO0Nórsko6,3
17.CZ0Česko6,5
18.SI0Slovinsko6,6
19.DE9Dolné Sasko7
20.ES1NOROESTE7
21.DEBPorýnie-Falcko7,1
22.DK0Dánsko7,1
23.AT3Západné Rakúsko7,2
24.PT1CONTINENTE7,3
25.AT2Južné Rakúsko7,6
26.FI1MANNER-SUOMI7,7
27.EL3Atika7,7
28.DE4Brandenbursko7,8
29.IE0Írsko7,8
30.DEASeverné Porýnie-Vestfálsko7,9
31.FRGPAYS DE LA LOIRE7,9
32.UKJSouth East England7,9za 2019
33.UKKSouth West England8,3za 2019
34.ES3Madridské spoločenstvo8,4
35.ES2NORESTE8,5
36.HU2Zadunajsko8,6
37.LV0Lotyšsko8,6
38.DEFŠlezvicko-Holštajnsko8,7
39.LU0Luxemburg8,7
40.FRHBRETAGNE8,8
41.DE7Hesensko8,9
42.BE3Valónsko9
43.UKMŠkótsko9za 2019
44.FR1Île-de-France9,2
45.PL6POLNOCNY9,2
46.DE8Meklenbursko-Predpomoransko9,3
47.DE5Brémy9,3za 2019
48.FRBCENTRE – VAL DE LOIRE9,4
49.DE3Berlín9,5
50.FRKAuvergne-Rhône-Alpes9,6
51.UKNSeverné Írsko9,7za 2019
52.BE1Brusel9,7
53.MT0Malta9,8
54.AT1Východné Rakúsko9,9
55.BG4Juhozápadné a stredné Bulharsko9,9
56.ES4CENTRO (E)9,9
57.PL7MAKROREGION CENTRALNY10
58.UKHEast of England10za 2019
59.UKFEast Midlands10,1za 2019
EU28EU2810,1za 2019
60.FRLPROVENCE-ALPES-CÔTE D’AZUR10,2
61.FRCBurgundsko-Franche-Comté10,2
62.PL4POLNOCNO-ZACHODNI10,2
63.FRDNormandia10,5
64.FRFAlsasko-Champagne-Ardenne-Lotrinsko10,5
65.PL5POLUDNIOWO-ZACHODNI10,8
66.EE0Estónsko10,9
67.UKIVeľký Londýn10,9za 2019
68.SK0Slovensko11
69.FRJOccitánia11
70.CH0Švajčiarsko11,2
71.LT0Litva11,3
72.UKGWest Midlands11,3za 2019
73.UKLWales11,6za 2019
74.EL5VOREIA ELLADA11,6
75.FRINové Akvitánsko11,8
76.EL4Nisia Aigaiou, Kriti12
77.DE6Hamburg12,2
78.ES5Východ (ES)12,2
79.PL8MAKROREGION WSCHODNI12,3
80.UKDNorth West England12,5za 2019
81.PL9MAKROREGION WOJEWÓDZTWO MAZOWIECKIE12,5
82.PT3Região Autónoma da MADEIRA12,5
83.PL2POLUDNIOWY12,6
84.ES6Juh (ES)12,7
85.HR0Chorvátsko12,7
86.DEESasko-Anhaltsko12,7
87.UKEYorkshire and the Humber12,8za 2019
88.CY0Cyprus12,8
89.ITHNORD-EST13,6
90.UKCNorth East England14za 2019
91.PT2Região Autónoma dos AÇORES14,1
92.FRENord-Pas-de-Calais-Pikardia14,1
93.EL6Stredné Grécko14,6
94.HU3ALFOLD ES ESZAK15,3
95.RS1Србија – север15,4
96.RO3Macroregiunea trei15,5
97.ES7Kanárske ostrovy16,1
98.ITICENTRO (IT)16,6
99.RS2Србија – југ17,4
100.ITCNORD-OVEST17,4
101.RO1Macroregiunea unu17,9
102.BG3Severné a východné Bulharsko18,6
103.RO4Macroregiunea patru18,8
104.FRMCORSE18,8za 2020
105.RO2Macroregiunea doi19,5
106.FRYZámorský departement19,6
107.MK0Macedónsko19,6za 2020
108.ME0ЦРНА ГОРА21,1za 2020
109.TR1Istanbul21,4za 2020
110.TR5BATI ANADOLU22,9za 2020
111.TR8BATI KARADENIZ24,3za 2020
112.TR3EGE24,5za 2020
113.TR2BATI MARMARA25,4za 2020
114.ITFSUD25,5
115.TR9DOGU KARADENIZ25,5za 2020
116.TR4DOGU MARMARA26,2za 2020
117.TR7ORTA ANADOLU27,7za 2020
118.ITGOstrovy (IT)27,8
119.TR6AKDENIZ29,2za 2020
120.TRAKUZEYDOGU ANADOLU34,3za 2020
121.TRBORTADOGU ANADOLU36,8za 2020
122.TRCGUNEYDOGU ANADOLU42,2za 2020

Údaje za rok 2021. Zdrojom dát je Eurostat, tabuľka [edat_lfse_22].

vývoj nezamestnaní mladí, ktorí sa nevzdelávajú v nuts 1

Citovať ako: Michal Páleník: Ukazovatele za EÚ - Nezamestnaní mladí, ktorí sa nevzdelávajú NUTS 1 - rok 2021, Inštitút zamestnanosti, dostupné na https://www.iz.sk/sk/projekty/ukazovatele-za-EU/nezamestnani-mladi-ktori-sa-nezvdelavaju-nuts-1


https://www.iz.sk/sk/projekty/ukazovatele-za-EU/nezamestnani-mladi-ktori-sa-nezvdelavaju-nuts-1
ikona Školstvo a trh práce

Školstvo a trh práce

Slovensko dlhodobo trpí slabým prepojením trhu práce a školstva, čo má za dôsledok vysokú nezamestnanosť absolventov a mladých ľudí. Až dve tretiny absolventov končia humanitne zamerané odbory (ekonómia, právo či sociálna práca), pričom na trhu práce sa v súčasnosti uplatnia najmä absolventi technického zamerania (programátori, elektrotechnici), ktorých je nedostatok. Ide o zlú komunikáciu medzi školstvom a trhom práce.. . .