qr kod na stranku

Nezamestnaní mladí, ktorí sa nevzdelávajú NUTS 1 - rok 2021

mapa nezamestnaní mladí, ktorí sa nevzdelávajú v nuts 1
poradiekódregiónhodnotapoznámka
1,NL1NOORD-NEDERLAND4,2
2,SE3Severné Švédsko4,5
3,NL2OOST-NEDERLAND4,7
4,DEDSasko4,9za 2019
5,SE1Východné Švédsko4,9
6,IS0Island5
7,NL4ZUID-NEDERLAND5
8,SE2Južné Švédsko5,4
9,NL3WEST-NEDERLAND5,5
10,DECSársko5,6za 2019
11,DEGDurínsko5,7za 2019
12,BE2Flámsky región6
13,DE1Bádensko-Württembersko6
14,HU1Kozep-Magyarorszag6
15,DE2Bavorsko6,1
16,NO0Nórsko6,3
17,DE4Brandenbursko6,4za 2019
18,CZ0Česko6,5
19,SI0Slovinsko6,6
20,DE8Meklenbursko-Predpomoransko6,8za 2019
21,ES1NOROESTE7
22,DE9Dolné Sasko7
23,DEBPorýnie-Falcko7,1
24,DEESasko-Anhaltsko7,1za 2019
25,DK0Dánsko7,1
26,AT3Západné Rakúsko7,2
27,PT1CONTINENTE7,3
28,AT2Južné Rakúsko7,6
29,EL3Atika7,7
30,FI1MANNER-SUOMI7,7
31,IE0Írsko7,8
32,UKJSouth East England7,9za 2019
33,DEASeverné Porýnie-Vestfálsko7,9
34,FRGPAYS DE LA LOIRE7,9
35,DE6Hamburg8,3za 2019
36,UKKSouth West England8,3za 2019
37,ES3Madridské spoločenstvo8,4
38,ES2NORESTE8,5
39,HU2Zadunajsko8,6
40,LV0Lotyšsko8,6
41,LU0Luxemburg8,7
42,DEFŠlezvicko-Holštajnsko8,7
43,FRHBRETAGNE8,8
44,DE7Hesensko8,9
45,UKMŠkótsko9za 2019
46,BE3Valónsko9
47,FR1Île-de-France9,2
48,PL6POLNOCNY9,2
49,DE5Brémy9,3za 2019
50,FRBCENTRE – VAL DE LOIRE9,4
51,DE3Berlín9,5
52,FRKAuvergne-Rhône-Alpes9,6
53,UKNSeverné Írsko9,7za 2019
54,BE1Brusel9,7
55,ES4CENTRO (E)9,9
56,BG4Juhozápadné a stredné Bulharsko9,9
57,AT1Východné Rakúsko9,9
58,UKHEast of England10za 2019
59,PL7MAKROREGION CENTRALNY10
60,MT0Malta10,1
61,UKFEast Midlands10,1za 2019
EU28EU2810,1za 2019
62,PL4POLNOCNO-ZACHODNI10,2
63,FRCBurgundsko-Franche-Comté10,2
64,FRLPROVENCE-ALPES-CÔTE D’AZUR10,2
65,FRFAlsasko-Champagne-Ardenne-Lotrinsko10,5
66,FRDNormandia10,5
67,PL5POLUDNIOWO-ZACHODNI10,8
68,UKIVeľký Londýn10,9za 2019
69,EE0Estónsko10,9
70,FRJOccitánia11
71,SK0Slovensko11
72,UKGWest Midlands11,3za 2019
73,LT0Litva11,3
74,CH0Švajčiarsko11,3
75,UKLWales11,6za 2019
76,EL5VOREIA ELLADA11,6
77,FRINové Akvitánsko11,8
78,EL4Nisia Aigaiou, Kriti12
79,ES5Východ (ES)12,2
80,PL8MAKROREGION WSCHODNI12,3
81,PL9MAKROREGION WOJEWÓDZTWO MAZOWIECKIE12,5
82,UKDNorth West England12,5za 2019
83,PL2POLUDNIOWY12,6
84,HR0Chorvátsko12,7
85,ES6Juh (ES)12,7
86,CY0Cyprus12,8
87,UKEYorkshire and the Humber12,8za 2019
88,ITHNORD-EST13,6
89,UKCNorth East England14za 2019
90,FRENord-Pas-de-Calais-Pikardia14,1
91,EL6Stredné Grécko14,6
92,HU3ALFOLD ES ESZAK15,3
93,RS1Србија – север15,4
94,RO3Macroregiunea trei15,5
95,ES7Kanárske ostrovy16,1
96,PT3Região Autónoma da MADEIRA16,1za 2016
97,ITICENTRO (IT)16,6
98,PT2Região Autónoma dos AÇORES17,2za 2020
99,ITCNORD-OVEST17,4
100,RS2Србија – југ17,4
101,RO1Macroregiunea unu17,9
102,BG3Severné a východné Bulharsko18,6
103,RO4Macroregiunea patru18,8
104,FRMCORSE18,8za 2020
105,RO2Macroregiunea doi19,5
106,FRYZámorský departement19,6
107,MK0Macedónsko19,6za 2020
108,ME0ЦРНА ГОРА21,1za 2020
109,TR1Istanbul21,4za 2020
110,TR5BATI ANADOLU22,9za 2020
111,TR8BATI KARADENIZ24,3za 2020
112,TR3EGE24,5za 2020
113,TR2BATI MARMARA25,4za 2020
114,TR9DOGU KARADENIZ25,5za 2020
115,ITFSUD25,5
116,TR4DOGU MARMARA26,2za 2020
117,TR7ORTA ANADOLU27,7za 2020
118,ITGOstrovy (IT)27,8
119,TR6AKDENIZ29,2za 2020
120,TRAKUZEYDOGU ANADOLU34,3za 2020
121,TRBORTADOGU ANADOLU36,8za 2020
122,TRCGUNEYDOGU ANADOLU42,2za 2020

Údaje za rok 2021. Zdrojom dát je Eurostat, tabuľka [edat_lfse_22].

vývoj nezamestnaní mladí, ktorí sa nevzdelávajú v nuts 1

Citovať ako: Michal Páleník: Ukazovatele za EÚ - Nezamestnaní mladí, ktorí sa nevzdelávajú NUTS 1 - rok 2021, Inštitút zamestnanosti, dostupné na https://www.iz.sk/sk/projekty/ukazovatele-za-EU/nezamestnani-mladi-ktori-sa-nezvdelavaju-nuts-1


https://www.iz.sk/sk/projekty/ukazovatele-za-EU/nezamestnani-mladi-ktori-sa-nezvdelavaju-nuts-1
ikona Školstvo a trh práce

Školstvo a trh práce

Slovensko dlhodobo trpí slabým prepojením trhu práce a školstva, čo má za dôsledok vysokú nezamestnanosť absolventov a mladých ľudí. Až dve tretiny absolventov končia humanitne zamerané odbory (ekonómia, právo či sociálna práca), pričom na trhu práce sa v súčasnosti uplatnia najmä absolventi technického zamerania (programátori, elektrotechnici), ktorých je nedostatok. Ide o zlú komunikáciu medzi školstvom a trhom práce.. . .