Inštitút zamestnanosti - https://www.iz.sk - logoqr kod na stranku

Nezamestnaní mladí, ktorí sa nevzdelávajú NUTS 1 - rok 2020

mapa nezamestnaní mladí, ktorí sa nevzdelávajú v nuts 1vývoj nezamestnaní mladí, ktorí sa nevzdelávajú v nuts 1

poradiekódregiónhodnotapoznámka
1.NL4ZUID-NEDERLAND4.1
2.NL3WEST-NEDERLAND4.5
3.NL2OOST-NEDERLAND4.6
4.NO0Nórsko4.9
5.DEDSasko4.9za 2019
6.NL1NOORD-NEDERLAND5.2
7.DECSAARLAND5.6za 2019
8.DEGTHÜRINGEN5.7za 2019
9.SE3NORRA SVERIGE6
10.DE2Bavorsko6.1
11.IS0ÍSLAND6.1
12.DE1Bádensko-Württembersko6.3
13.DE4BRANDENBURG6.4za 2019
14.CH0SCHWEIZ/SUISSE/SVIZZERA6.4
15.SE2SÖDRA SVERIGE6.5
16.SE1ÖSTRA SVERIGE6.6
17.CZ0Česko6.6
18.LU0LUXEMBOURG6.6
19.DE8MECKLENBURG-VORPOMMERN6.8za 2019
20.DEBPorýnie-Falcko6.8
21.DEESACHSEN-ANHALT7.1za 2019
22.LV0LATVIJA7.1
23.PL7MAKROREGION CENTRALNY7.2
24.BE2Flámsky región7.3
25.AT3WESTÖSTERREICH7.4
26.DK0Dánsko7.4
27.DE9Dolné Sasko7.5
28.PL2MAKROREGION POŁUDNIOWY7.6
29.PL5MAKROREGION POŁUDNIOWO-ZACHODNI7.6
30.SI0Slovinsko7.7
31.AT2SÜDÖSTERREICH7.7
32.UKJSouth East England7.9za 2019
33.DE7Hesensko8
34.PL9MAKROREGION WOJEWÓDZTWO MAZOWIECKIE8.1
35.DEASeverné Porýnie-Vestfálsko8.2
36.FRHBRETAGNE8.3
37.DE6HAMBURG8.3za 2019
38.UKKSouth West England8.3za 2019
39.HU1KÖZÉP-MAGYARORSZÁG8.4
40.AT1OSTÖSTERREICH8.5
41.PL4MAKROREGION PÓŁNOCNO-ZACHODNI8.5
42.PT1CONTINENTE8.7
43.EE0EESTI8.9
44.PL6MAKROREGION PÓŁNOCNY9
45.UKMŠkótsko9za 2019
46.FI1MANNER-SUOMI9.3
47.MT0MALTA9.3
48.DE5BREMEN9.3za 2019
49.DEFSCHLESWIG-HOLSTEIN9.3
50.FRJOccitánia9.5
51.ES2NORESTE9.6
52.UKNSeverné Írsko9.7za 2019
53.FR1Île-de-France9.8
54.FRKAuvergne-Rhône-Alpes9.8
55.ES3Madridské spoločenstvo9.9
56.ES1NOROESTE10
57.DE3BERLIN10
58.HU2Zadunajsko10
59.UKHEast of England10za 2019
60.UKFEast Midlands10.1za 2019
61.EL3Atika10.1
62.FRINové Akvitánsko10.1
EU28EU2810.1za 2019
63.BG4ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ10.3
64.FRGPAYS DE LA LOIRE10.5
65.SK0Slovensko10.7
66.LT0Litva10.8
67.UKIVeľký Londýn10.9za 2019
68.BE1Región Brusel-hlavné mesto11.3
69.UKGWest Midlands11.3za 2019
70.FRDNormandia11.6
71.UKLWales11.6za 2019
72.FRBCENTRE – VAL DE LOIRE11.6
73.BE3Valónsko11.7
74.FRCBurgundsko-Franche-Comté11.8
75.PL8MAKROREGION WSCHODNI11.9
76.IE0Írsko12
77.HR0HRVATSKA12.2
78.UKDNorth West England12.5za 2019
79.ITHNORD-EST12.5
80.RO2MACROREGIUNEA DOI12.6
81.UKEYorkshire and the Humber12.8za 2019
82.FRFAlsasko-Champagne-Ardenne-Lotrinsko13
83.ES4CENTRO (ES)13
84.EL5ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ13.1
85.FRLPROVENCE-ALPES-CÔTE D’AZUR13.2
86.RO4MACROREGIUNEA PATRU13.4
87.UKCNorth East England14za 2019
88.RS1Србија – север14.4
89.CY0ΚΥΠΡΟΣ14.4
90.FRENord-Pas-de-Calais-Pikardia14.4
91.HU3ALFÖLD ÉS ÉSZAK15.3
92.ES5ESTE15.3
93.RO3MACROREGIUNEA TREI15.4
94.ITCNORD-OVEST15.9
95.EL6ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ16
96.PT3REGIÃO AUTÓNOMA DA MADEIRA16.1za 2016
97.ITICENTRO (IT)16.3
98.ES6SUR16.5
99.EL4NΗΣΙΑ ΑΙΓΑΙΟΥ, KΡΗΤΗ17.2
100.PT2REGIÃO AUTÓNOMA DOS AÇORES17.2
101.RS2Србија – југ17.4
102.RO1MACROREGIUNEA UNU17.9
103.FRMCORSE18.8
104.BG3СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ18.8
105.MK0ПОРАНЕШНА ЈУГОСЛОВЕНСКА РЕПУБЛИКА МАКЕДОНИЈА19.6
106.ES7Kanárske ostrovy19.7
107.ME0ЦРНА ГОРА21.1
108.TR1ISTANBUL21.4
109.TR5BATI ANADOLU22.9
110.TR8BATI KARADENIZ24.3
111.TR3EGE24.5
112.FRYZámorský departement24.8
113.ITFSUD25
114.TR2BATI MARMARA25.4
115.TR9DOGU KARADENIZ25.5
116.TR4DOGU MARMARA26.2
117.ITGISOLE27.2
118.TR7ORTA ANADOLU27.7
119.TR6AKDENIZ29.2
120.TRAKUZEYDOGU ANADOLU34.3
121.TRBORTADOGU ANADOLU36.8
122.TRCGÜNEYDOGU ANADOLU42.2

Údaje za rok 2020. Zdrojom dát je Eurostat, tabuľka [edat_lfse_22].

Citovať ako: Michal Páleník: Ukazovatele za EÚ - Nezamestnaní mladí, ktorí sa nevzdelávajú NUTS 1 - rok 2020, Inštitút zamestnanosti, dostupné na https://www.iz.sk/sk/projekty/ukazovatele-za-EU/nezamestnani-mladi-ktori-sa-nezvdelavaju-nuts-1


https://www.iz.sk/sk/projekty/ukazovatele-za-EU/nezamestnani-mladi-ktori-sa-nezvdelavaju-nuts-1
ikona Školstvo a trh práce

Školstvo a trh práce

Slovensko dlhodobo trpí slabým prepojením trhu práce a školstva, čo má za dôsledok vysokú nezamestnanosť absolventov a mladých ľudí. Až dve tretiny absolventov končia humanitne zamerané odbory (ekonómia, právo či sociálna práca), pričom na trhu práce sa v súčasnosti uplatnia najmä absolventi technického zamerania (programátori, elektrotechnici), ktorých je nedostatok. Ide o zlú komunikáciu medzi školstvom a trhom práce.. . .