Inštitút zamestnanosti - https://www.iz.sk - logoqr kod na stranku

Nezamestnaní mladí, ktorí sa nevzdelávajú - 2. kvartál 2021

mapa nezamestnaní mladí, ktorí sa nevzdelávajú v nuts 0vývoj nezamestnaní mladí, ktorí sa nevzdelávajú v nuts 0

poradiekódregiónhodnotapoznámka
1.NLHolandsko5.6
2.SEŠvédsko5.7za 2021q3
3.SISlovinsko6.1
4.NONORGE6.9
5.ISÍSLAND8.1
6.DKDánsko8.3
7.PTPortugalsko8.6za 2021q3
8.FIFínsko8.8
9.DENemecko9
10.ATRakúsko9.3
11.BEBelgicko9.7
12.MTMalta9.8
13.CHŠvajčiarsko10.1
14.IEÍrsko11
15.LVLotyšsko11za 2021q3
16.CZČesko11.7
17.HUMaďarsko11.9
18.FRFrancúzsko12.7
19.LULUXEMBOURG12.9
20.PLPoľsko13
21.ESŠpanielsko13.2za 2021q3
22.EEEstónsko13.4za 2021q3
23.LTLIETUVA14.7
24.SKSLOVENSKO14.8
25.HRChorvátsko15.8
26.CYCyprus16.2
27.BGBulharsko18
28.RSSrbsko18.7
29.ELGrécko19.4
30.RORumunsko19.6
31.ITTaliansko23.4
32.MEЦРНА ГОРА24.9za 2020q4
33.MKSeverné Macedónsko26.8za 2020q4
34.TRTurecko31.5za 2020q4

Údaje za 2. kvartál 2021. Zdrojom dát je Eurostat, tabuľka [lfsi_neet_q].

Citovať ako: Michal Páleník: Ukazovatele za EÚ - Nezamestnaní mladí, ktorí sa nevzdelávajú - 2. kvartál 2021, Inštitút zamestnanosti, dostupné na https://www.iz.sk/sk/projekty/ukazovatele-za-EU/nezamestnani-mladi-ktori-sa-nezvdelavaju

logo projektuTento článok je súčasťou projektu Politiky zamestnanosti realizovaného Inštitútom zamestnanosti. Tento projekt je podporený z Európskeho sociálneho fondu v rámci OP EVS.


https://www.iz.sk/sk/projekty/ukazovatele-za-EU/nezamestnani-mladi-ktori-sa-nezvdelavaju
ikona Politiky zamestnanosti

Projekt Politiky zamestnanosti

Inštitút zamestnanosti realizuje projekt Politiky zamestnanosti.. . .

ikona Školstvo a trh práce

Školstvo a trh práce

Slovensko dlhodobo trpí slabým prepojením trhu práce a školstva, čo má za dôsledok vysokú nezamestnanosť absolventov a mladých ľudí. Až dve tretiny absolventov končia humanitne zamerané odbory (ekonómia, právo či sociálna práca), pričom na trhu práce sa v súčasnosti uplatnia najmä absolventi technického zamerania (programátori, elektrotechnici), ktorých je nedostatok. Ide o zlú komunikáciu medzi školstvom a trhom práce.. . .