qr kod na stranku

Nezamestnaní mladí, ktorí sa nevzdelávajú - 3. kvartál 2022

mapa nezamestnaní mladí, ktorí sa nevzdelávajú v nuts 0
poradiekódregiónhodnotapoznámka
1.NLHolandsko4,3
2.SEŠvédsko5,6
3.ISIsland6,2
4.MTMalta6,3
5.CHŠvajčiarsko6,7za 2020q4
6.LULuxemburg7,3
7.DKDánsko7,8
8.NONórsko7,8
9.DENemecko8
10.LTLitva8,2
11.PTPortugalsko8,3
12.IEÍrsko8,4
13.SISlovinsko8,9
14.BEBelgicko9,3
15.FIFínsko10,1
16.HUMaďarsko10,3
17.ATRakúsko10,3
18.CZČeská republika10,8
19.PLPoľsko11,2
20.FRFrancúzsko11,3
21.LVLotyšsko11,5
22.SKSlovenská republika12
23.EEEstónsko12,5
24.ESŠpanielsko12,7
25.HRChorvátsko14,2
26.CYCyprus14,4
27.RSSrbsko14,6
28.ELGrécko14,7
29.BGBulharsko15,1
30.ITTaliansko18
31.RORumunsko20
32.MEČierna hora24,9za 2020q4
33.MKMacedónsko26,8za 2020q4
34.TRTurecko31,5za 2020q4

Údaje za 3. kvartál 2022. Zdrojom dát je Eurostat, tabuľka [lfsi_neet_q].

vývoj nezamestnaní mladí, ktorí sa nevzdelávajú v nuts 0

Citovať ako: Michal Páleník: Ukazovatele za EÚ - Nezamestnaní mladí, ktorí sa nevzdelávajú - 3. kvartál 2022, Inštitút zamestnanosti, dostupné na https://www.iz.sk/sk/projekty/ukazovatele-za-EU/nezamestnani-mladi-ktori-sa-nezvdelavaju

logo projektuTento článok je súčasťou projektu Politiky zamestnanosti realizovaného Inštitútom zamestnanosti. Tento projekt je podporený z Európskeho sociálneho fondu v rámci OP EVS.


https://www.iz.sk/sk/projekty/ukazovatele-za-EU/nezamestnani-mladi-ktori-sa-nezvdelavaju
ikona Politiky zamestnanosti

Projekt Politiky zamestnanosti

Inštitút zamestnanosti realizuje projekt Politiky zamestnanosti.. . .

ikona Školstvo a trh práce

Školstvo a trh práce

Slovensko dlhodobo trpí slabým prepojením trhu práce a školstva, čo má za dôsledok vysokú nezamestnanosť absolventov a mladých ľudí. Až dve tretiny absolventov končia humanitne zamerané odbory (ekonómia, právo či sociálna práca), pričom na trhu práce sa v súčasnosti uplatnia najmä absolventi technického zamerania (programátori, elektrotechnici), ktorých je nedostatok. Ide o zlú komunikáciu medzi školstvom a trhom práce.. . .